December 31, 2008

anj*ng

ahhhhhhhhhhh

im losing my mood
everything seems go wrong now

semuanya bermula dari tadi siang

emangnya kenapa dengan status single hah?
ada masalah buat orang-orang?
saya sendiri gag ada masalah kok
being single is not a crime!!

" ... nu penting aing boga kabogoh ... "
" ... nu penting aing boga kabogoh ... "

ahh shit-lah maraneh

just live your world with!
im totally pissed off!!

emangnya walaupun saya kemarin baru kehilangan cinta
apa kalian pikir saya bakal kehilangan kehidupan saya?

sorry to say

tapi kalian salah.

i have a wonderful life to live.

urus aja urusan masing-masing lah

yang namanya hubungan sama orang tuh ada putus sambung
nanti juga ada saatnya yang tepat

untuk bisa memulai hubungan lagi

sekarang mah ya.
saya juga punya privasi yang gag bisa kalian masuk seenaknya.

so
stay.. away..
from me..
and my life..

uhhhh
bad mood to end this year

5 comments:

  1. sure if that's what u want..

    one thing for sure you have to know i don't have problem with your status.. that was all kidding!!

    if u can''t accept my joke then tell it in front of me..

    jangan marah2 disini trus bilang aing shit.. teu beuki aing ge

    ReplyDelete
  2. ouww..!!

    sorry 2say,, bukan fajar yang kukenal..

    ReplyDelete
  3. iya
    waktu itu jar lagi bad mood

    jadi everything feels so terrible

    huhh sudahlah..

    udah 2009

    be positive =)

    ReplyDelete
  4. sorry couldnt stayed beside u at dat moment..

    (it seems i aint a gud pren 4 u)

    ReplyDelete
  5. gapapa ga..
    its okay

    ur still the best, hehe

    ReplyDelete